Liberty Bridge Road Practice
2 years agoBrodie A. 2 years ago • From Google
Bad
Out of catchment application took far too long
I enquired about registering at the practice after receiving a helpful response during my initial contact. Since my location falls slightly outside their standard catchment area, though only a short walk away, I was instructed to complete an out-of-area registration form with an expected processing time of 2 weeks. However, after 4 weeks have passed, each time I contact them I receive the same message that they are managing a backlog and the application may be processed within the following 2 weeks. When I first applied, I was informed they were welcoming new patients, with no indication of significant application volumes at that time. The extended waiting period has been disappointing as I require medical attention and the actual timeline has considerably exceeded what was initially communicated. I feel I would have benefited from seeking care elsewhere to receive an appointment more promptly. The experience has been frustrating, and I believe the information provided about processing timeframes was not transparent.
Liberty Bridge Road Practice
2 years agoDear Miss Anderson. Thank you for your feedback. All practices have a catchment area, which is determined by patient's postcode, hence why you were asked to complete an out of area form. I am sorry that there was a delay in your registration due to a high volume of new patient registration and also down to staff absences. Of course if you had needed to see a GP urgently we would have ensured that you would get the medical treatment you needed, by marking your registration as urgent. We have taken appropriate action to clear any backlog of registration. We can see that you have since been seen by a clinician and hope that you are well Kind regards Liberty Bridge Rd Practice - Management Team Management Team From your records we can see that you have now been seen by a clinician.
I have experienced considerable difficulties with this practice, including a situation where I felt my health was at serious risk due to how the reception team operates. The clinical staff are..
Liberty Bridge Road Practice
Iman A.
I had significant concerns about this practice over my time as a registered patient spanning several years, finding it difficult to obtain appointments or receive adequate attention during..
Liberty Bridge Road Practice
Glen M.
The reception team's approach has been disappointing; interactions have felt dismissive, calls go unanswered for extended periods, and there appear to be inconsistencies with standard procedures...
Liberty Bridge Road Practice
LR L.
The service provided at this practice has shown considerable improvement compared to previous visits from some time back.
Liberty Bridge Road Practice
Vanessa A.
I would recommend considering alternative healthcare providers for your medical care needs. I had a disappointing experience with one of the practitioners at this practice.
Liberty Bridge Road Practice
Marianna S.
My time at this GP surgery has been extremely disappointing. Managing referrals for my child has proven to be an ongoing struggle, with the surgery appearing to misplace or overlook referrals that..
Liberty Bridge Road Practice
Brodie A.
I enquired about registering at the practice after receiving a helpful response during my initial contact. Since my location falls slightly outside their standard catchment area, though only a short..
Liberty Bridge Road Practice
Zaza q.
The service quality fell short of expectations. The reception staff came across as dismissive and unhelpful. I would not suggest this practice to others.
Liberty Bridge Road Practice
Francesca W.
Each visit to this practice has been disappointing. The reception staff seem reluctant to assist and make their lack of enthusiasm quite apparent. As the initial point of contact, they fail to..
Liberty Bridge Road Practice
April A.
The reception staff have repeatedly directed me to obtain administrative assistance without providing clear guidance on how to proceed. I feel let down by the overall service experience.
Liberty Bridge Road Practice
Kshitij D.
I had one of the best experiences with a blood test and body checkup this week. The healthcare professional who assisted me was excellent and provided me with very attentive care throughout the..
Liberty Bridge Road Practice
Kerri B.
I wanted to add my voice to the positive feedback as I'm new to the area and found the registration process straightforward and welcoming. The practice has been attentive in following up on matters..
Liberty Bridge Road Practice
Meg S.
The reception staff were unhelpful and created an unwelcoming atmosphere during my visit. I found their approach to assisting patients lacking in courtesy, and this negatively impacted my experience..
Liberty Bridge Road Practice
Luella A.
I appreciate the excellent service provided by the pharmacy team!
Liberty Bridge Road Practice
Bo P.
The facility itself is impressive, however the team members appear to lack enthusiasm for their roles. It's evident that many seem disengaged from their work. The practice has considerable..
Liberty Bridge Road Practice
Fabio D.
I have been a patient at this practice for many years, and I was deeply disappointed by my recent appointment experience. During a routine vaccination visit, I had concerns about the clinical..
Liberty Bridge Road Practice
David D.
If you are fortunate, you may receive assistance approximately half an hour beyond your scheduled appointment slot. Frequently, you will also find yourself hurried through the consultation without..
Liberty Bridge Road Practice
Y L.
Dear Y Liu We are disappointed with your comment and would like to address any issues you may have with the service provided. if you would like to discuss this in more detail please email..
Liberty Bridge Road Practice
Jemma R.
The practice fell significantly short of expectations. Young patients experienced extended waiting periods regardless of circumstances. My child was visibly distressed throughout the visit, yet this..
Liberty Bridge Road Practice
B S.
The service experience was disappointing. The appointment process requires multiple online forms to be completed sequentially, which feels unnecessarily complicated. Appointments frequently run..
Liberty Bridge Road Practice
Ronan M.